duminică, 1 decembrie 2013

Salata de icre fara icre

Nu stiu de ce ar face cineva salata de icre fara icre, dar pentru mine a fost o curiozitate. Rezultatul? Absolut surprinzator. Nici habar nu ai avea ca salata asta chiar n-a vazut vreo icra in viata ei. Punem pariu? :)


Ingrediente:
  • 250 ml apa
  • 50 ml bulion
  • 3 linguri cu varf de gris
  • 1 galbenus
  • o ceapa mica
  • 1 lingurita mustar
  • 250 ml ulei
  • zeama de lamaie 
  • sare

Apa si bulionul se pun la fiert. Cand amestecul da in clocot se adauga grisul, in ploaie, si se amesteca continuu pana cand compozitia se ingroasa. Se lasa la racit. 

Cand amestecul de gris s-a racit se adauga galbenusul, mustarul, ceapa tocata fin si sare dupa gust. Se omogenizeaza bine. Treptat se adauga si uleiul, ca la o maioneza. Se mixeaza pana cand devine pufoasa. La final, fiindca mi s-a parut usor prea groasa, am mai adaugat cam 2 linguri de apa minerala rece si putina zeama de lamaie si am mixat bine.


Vorba Bucatarului Maniac, este extrem de usor de facut, ieftina si delicioasa! Ce mai asteptati? :)

Enjoy!

sursa: Bucatar Maniac

4 comentarii:

  1. Am vazut si eu reteta la bucatarul maniac, dar parca nu am curaj sa o incerc. Nu ma intreba de ce. Cred ca ma sperie cantitatea mare de ulei. Dar cine stie...poate curiozitatea va invinge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu intra mai mult ulei decat la o salata de icre adevarata. Si este la indemana daca ti-e pofta si totusi iti lipseste ingredientul principal. O bunatate! :)

      Ștergere
    2. Sunt curioasa daca o sa iti placa. Sper ca da :)

      Ștergere