miercuri, 11 decembrie 2013

Chinese all the way

Azi am avut chef de chinese. Nu ca ni se intampla rar, suntem amandoi mari fani, dar azi am facut ceva nou. Aripioare lipicioase si picante, cu legume si taietei de orez.  Te lingi pe degete de bune ce sunt! :) Bine, bine, dar cum se fac? Destul de simplu. Nu-i mare filozofie...

Aripioarele, taiate jumatati, se condimenteaza cu sare si piper si se lasa sa stea putin sa se imprieteneasca. Cand suntem siguri ca s-au imprietenit bine de tot, se perpelesc intr-o combinatie formata dintr-o lingura ulei de floarea-soarelui si o lingurita de ulei de susan. Aproape de final se adauga un ardei iute tocat sau niste chili si se mai lasa vreo 3 minute pe foc, dupa care se adauga si o lingura de otet de orez.


In paralel se calesc legumele. Eu am folosit fasii de morcovi, ardei kapia si ceapa rosie, precum si o mana de mazare congelata. Le-am insirat exact in ordinea in care le-am pus la calit. Tot in ulei de floarea-soarelui. De mentionat ca nu folosesc niciodata ulei de masline la mancarea chinese. Doar de floarea-soarelui si susan. Mai sunt multe alte legume ce se pot adauga aici, cum ar fi urechi de lemn, bambus, inimi de palmier, germeni etc., dar la baza stau tot cele pe care le-am pus.


Legumele calite, dar inca crocante, se adauga peste aripioare. Se adauga sos de soia dupa gust si se mai lasa vreo 5 minute sa se gateasca si sa se uniformizeze gustul.


Separat se prepara taieteii de orez, urmand instructiunile de pe pachet. De obicei se tin in apa fierbinte pentru cateva minute, se strecoara si se amesteca cu aripioarele si legumele calite.

Se mananca fierbinte, cu pofta si cu un Tsingtao rece :)
 

Enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu