luni, 8 septembrie 2014

Rulouri de sunca cu vinete si cascaval

Rulourile de sunca cu vinete sunt un aperitiv cu care maica-mea facea furori la petrecerile nouazeciste :). N-am mai mancat de cel putin zece ani, nici nu le consider foarte sanatoase, dar sunt al naibii de bune. Asa ca se merita un repetir...


Ingrediente:

  • 10 felii de sunca presata
  • 10 felii de cascaval
  • 2 vinete coapte (mai mici sau 1 mare)
  • 2 oua
  • faina
  • 1 -2 linguri parmezan
  • sare si piper

Pregatirea este foarte simpla. Vinetele coapte (eu am mai avut in congelator), se toaca si se potrivesc de sare. Pe fiecare felie de sunca se aseaza o felie de cascaval si 1 - 2 lingurite de umplutura, se ruleaza si se prind cu cate o scobitoare. 


Se pregatesc doua boluri. Intr-unul punem faina, iar in celalalt batem ouale bine, cu sare, piper si parmezan. 

Fiecare rulou se trece prin faina, inclusiv capetele, dupa care se da prin oul batut. Se prajesc in ulei incins, intr-o tigaie antiaderenta, pana se rumenesc bine. Se rumenesc foarte repede, deci, focul sa nu fie prea mare. 

Ca idee, cand se pune ruloul in tigaie, se aseaza cu partea de inchidere in jos si se scoate scobitoarea. Uleiul fiind incins, ruloul se sigileaza rapid si nu se desface si nici nu curge umplutura.

Enjoy! :)

4 comentarii:

  1. Am inghitit in sec,sunt foarte pofticioasa,dar ca sa imi iasa vre-o reteta trebuie sa o fac impreuna cu ce-a care mi-a dat retetal

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie doar putin curaj :). Se fac foarte usor si e pacat sa nu incercati. Sunt tare, tare bune!

      Ștergere