marți, 14 iulie 2015

Bomboane din nucă de cocos și lapte condensat

Sau am putea să le numim... Raffaello wannabe :), căci ni s-au părut a fi varianta cea mai apropiată de gustul originalului. Așadar un dulce de zece, gustos, ușor și rapid de făcut.


Ingrediente:

  • 350 g lapte condensat îndulcit 
  • 250 g nucă de cocos
  • migdale crude

Se amestecă laptele condensat cu 200 g nucă de cocos până se omogenizează, iar amestecul obținut se pune în congelator pentru maximum 30 de minute (sau câteva ore în frigider). Important este să nu uitați amestecul acolo :). Când s-a întărit se ia cu o linguriță din compoziție și se formează biluțe, in mijlocul fiecăreia punându-se câte o migdală. La final se dau prin restul de nucă de cocos. Se păstrează la rece.

Noi am făcut doar jumătate de porție, având o conservă de lapte începută (cu cealaltă jumătate am făcut un delicios fudge), dar chiar și așa au ieșit cam 20 - 25 de bomboane de mărime medie. Totuși, data viitoare facem clar porție întreagă. De asemenea am omis pasul cu migdalele, pentru că le-am mâncat goale :), dar chiar și așa am obținut niște bomboane delicioase. Să te lingi pe degete, nu alta.

Enjoy! :)

P.S. Next time facem dreptunghiuri în loc de bile, omitem iarăși migdalele și le tragem în ciocolată. Does it ring a bell to you, cocos lover? :)

2 comentarii:

  1. Am facut astazi - cu tot cu migdale - au iesit foarte foarte bune! Multam de reteta! Mai facem! A! eu am prajit un pic migdalele intr-o tigaie neaderenta si apoi le-am blansat ca se le dau jos coaja mai usor.

    RăspundețiȘtergere