luni, 17 februarie 2014

Salata de kale cu capsuni si telemea


Madonna o mananca, Gwyneth Paltrow o mananca, toata lumea o mananca. Asa ca atunci cand am intalnit-o pe raftul de la Mega Image nici macar nu am ezitat. O mancam si noi :). Despre ce vorbesc? Despre kale, sau varza salbatica cum se pare ca i se mai zice pe ici, pe colo. Sanatate maxima zic toti nustritionistii ca iti aduc frunzele astea, deci cu atat mai mult merita incercata!


Am spalat-o bine, frunza cu frunza. Am zvantat frunzele de kale bine si le-am scos nervura principala, care este lemnoasa, dupa care le-am rupt bucatele maruntele. 


Am facut un dressing din doua lingurite de ulei de masline extravirgin, o lingurita otet balsamic, 1 catel de usturoi pisat, sare si piper, dupa gust, si l-am amestecat cu frunzele de kale. Am adaugat cateva capsuni feliate si putina telemea maturata de oaie, iar deasupra am aruncat cativa muguri de pin bine rumeniti.

Alaturi de o felie prajita de paine cu chimen si un pahar de rose a fost un pranz usor si delicios! 
 

Enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu