duminică, 12 ianuarie 2014

Bruschette cu mozzarella si rosii

Nu stiu pe nimeni care sa strambe din nas cand vine vorba de bruschette. Nu zic ca n-o fi sau ca nu s-a mai auzit, dar eu chiar nu stiu :) Sunt satioase si delicioase, se fac in no time iar in ceea ce priveste variantele... the sky is the limit. Sau imaginatia. Sau frigiderul. :)

Noi astazi am optat pentru bruschette cu mozzarella si rosii. Am prajit 4 felii (nu foarte mari) de paine de secara si le-am frecat fara mila cu o jumatate de catel de usturoi. Am presarat fasii de mozzarella din lapte de bivolita (mult mai buna decat cea de la surata vaca), o bila de 125 g ar trebui sa ajunga, iar deasupra am pus din belsug salsa de rosii, adica un amestec din vreo 5 rosii cherry taiate cubulete, sare neiodata, piper proaspat macinat, cam o lingurita busuioc uscat si o lingurita ulei de masline extravirgin.

Ne-a luat zece minute sa le facem si cam tot atat sa le mancam :)


Enjoy! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu