marți, 22 iulie 2014

Sandwich cu mozzarella, rosii si pesto

... sau un sandwich mozzarella caprese, dupa cum a conluzionat Radu al meu. Reinterpretare a sandwich-ului meu preferat de la Paul, a fost o adevarata delectare, plina de arome, pentru papilele-mi gustative. 



Ingrediente:

  • o minibagheta rustica
  • 125 g mozzarella
  • 1/2 rosie
  • 1 lingura pesto

Sandwich-ul se face in doi timpi si trei miscari. Putin mai mult poate dureaza pesto, pentru ca nimic nu se compara cu un pesto facut in casa. Totusi, nu va speriati, nici acesta nu presupune nu stiu ce proceduri complicate, dar ar fi ideal sa aveti un mojar. Se poate face si in blender, dar eu prefer sa il fac in mojar. E mult mai simplu asa. Si fac exact cat imi trebuie la momentul respectiv. 

Cateva frunze de busuioc (aproape o mana), spalate si bine zvantate, se maruntesc in mojar impreuna cu aproximativ o lingurita de muguri de pin (pot fi inlocuiti cu miez de nuca). si un catel mic de usturoi pisat. Dupa ce se transforma totul in pasta, se adauga o lingurita de parmezan ras si ulei de masline extravirgin cat sa obtinem consistenta dorita. Se gusta de sare.

Minibagheta se taie pe lungime, se pune un strat de felii de mozzarella, se stropeste din abundenta cu pesto, se aseaza si felii de rosie si din nou pesto. Se poate pune deasupra capacul painii, dar daca vi se pare ca ar fi prea multa, puteti renunta. Eu am preferat fara, caci minibagheta era cam groasa, dupa cum se vede si in poza de sus.



Enjoy :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu